الولد المتحرر قصص سكس

قصص سكس

 انا اسمي حسن 21 سنة في كلية صيدلة فشلت في صيدلة القاهرة وحولت اكثر من جامعة خاصة وكل شوية اصقت لغايت ماهلي زهقوا مني وفقدوا فيا الامل وكان في حل اخير اني احول جامعة خاصة في قريبة من الغردقة لسة فاتحة جديد.


وبيقولوا النجاح فيها سهل جدا رحت عشان اشوفهم واقلهم علي ظروفي وانهم الامل الوحيد الي فاضلي عشان مترفدش من التعليم كلة لقيت الجامعة عبارة عن فيلا كبيرة شوية وجنينة وبسين وملعب صغير، مش شكل جامعة يعني لقيت الحرس اتنين ستات واقفين ومعاهم كلبين وشكل البنتين مبيعملوش حاجة غير انهم بينزلوا جيم جسم طويل وعضلات بس كانوا حلوين اوي ورجلين تحفة قلتلهم عاوز اقابل العميد فواحدة دخلت معاية وهيا بتبصلي بقرف كدا لغايت موصلتني لمكتب العميد.


خبطت ودخلتني ولقيت العميد واحدة ست عندها حوالي 42 سنة ومزة جدا وكانت لابسة جيب لغايت ركبها فركزت اوي مع رجليها كانت حلوة جدا دخلت بصتلي برضوا بقرف وقالتي نعم عاوز ايةشرحتلها ظروفي قالتلي برضوا عاوز اية قلهلها احول لقيتها ضحكت ضحكة عالية اوي فسالتها في اية قالتلي انت مقرتش الاعلان علي النت قلتلها قريتة قالتلي طيب ومقرتش ان دي جامعة للبنات بس يا قطقط قلتلها، طيب والعمل مينفعش تقبلوا ولاد خالص اصل كدا مليش جامعات خالصت وهخرج من التعليم واعدت اكلمها بنبرة صوتي فيها حزن كدا واكني هعيط قالتلي يا حمار دي للبنات بس هقبلك ازايانا فكرت لو رجعت لابويا المرة دي هيفشخني قلت اتزللها وخلاص يمكن تقبلني قلتلها ابوس ايدك انا ابويا هيطلق امي وهيطردني برة البيت ابوس رجلك ونزلت عشان ابوسها لقيتها بتمدها انا استغربت مع اني كنت فرحان جدا.


اعدت ابوس فيها وانا بعيط لغايت مقالتلي خلاص كفاية كدا وزقتني قلتلها حضرتك هتقبليني قالتلي اه بس مش هتبقي طالب بس قلتلها ازاي يعني قالتلي هتشتغل هنا كمان قلتلها معنديش مانع بس هشتغل اية قالتلي خدام لكل الكلية يا قطقط قلتلها اية خدام لية يعني قالتلي خلاص اطلع برة قلتلها اسف حضرتك خدام خدام سنة وهتعدي عشان اخلص ندت علي السكرتيرة بتاعتها.


والواد دا هيبقي الطالبة رقم 11 واسمة هيبقي شادية وبعد الدراسة خدام للكل مضية على العقد عشان يعرف الشروط الدراسة خدام للكل مضية علي العقد عشان يعرف الشروط رحت مع السكرتيرة وقعدت علي الكرسي الي قدامها قالتلي قوم فز يا بت يا شادية انت نسيتي نفسك يا روح امك ولا اية وكانت السكرتيرة عندها 27 سنة سمرا طويلة وامورة جداااا قمت قايم منطور رمت العقد في وشي وقالتلي امضي في الاخر يا حيلتها بصيت كدا في العقد وقريت.


الشروط لقيتها مكتوب فيها بند واحد بس للكلية الحق في عمل اي شيء مع الطالب حسين دون الرجوع اليه ويجب عليه الموافقة علي طلب اي شيء يوجه اليه والا يطرد من الجامعة ويدفع شرط جزائي 100 الف جنية بصيت في الشرط وتنحت شوية قالتلي هتمضي ولا اخش للعميدة اقول لها مش راضي فمضيت علي طولندهت علي واحدة من الحرس عشان توريني الوضة بتاعتي.


وقالتلها علي الي حصل بينا فوصلتني لاوضتي وقالتي النهاردة استريح عشان بكرة هتعرف ازاي يطلع عين امك يا شادية اصدي يا شوشو وضحكت اوي ودخلت نمت وانا بفكر اني لو كنت ذاكرت مش كنت رحمت نفسي من البهدلة دي وقلت بصبر نفسي اهي سنةوهتعدي يدأ تاني يوم رحت علي المحاضرة.


لقيت العميدة موجودة وال عشر طالبات موجودين والدكتورة قاعدة قالتلي يعني جاي متاخر يا شادية البنات سمعوا الاسم دا وماتوا علي نفسهم من الضحك كانت العميدة مفهماهم كل حاجة وفهمت الدكتورة يعني الكل عارف اني الخدامة شادية مشيت العميدة، ودخلت المحاضرة قالتلي الدكتورة تعال بقي عشان نتحاسب قلتلها علي اية حضرتك قالتلي علي التأخير اقف هنا وارفع اديك لفوق ووشك في الحيطة وقعدت تتكلم مع البنات وقالتلي بص بقي انا عارفة انك فاشل ومش هتنجح بس انا هنجحك انا فرحت اوي قالتلي ولا هخليك تذاكر ولا تعمل اي حاجة.


كنت هطير من الانبساط بس في شرط قالتلي هتبقي لعبتنا وخدامتنا وعبدتنا يعني اي حاجة هنعملها معاك مينفعش تقول لأ والا هتسقط يا شوشو فاهم قلتلها قالتلي طيب هنجرب قالت يلا نطلع برة في ملعب الكورة خرجوا البنات وانا وراهم ومعانا الدكتورة قالتلي يلا اقلع | هدومك يا خول قلتلها اية قلتلها زي مقلتلك كدا يا شرموطة ولا اقماق قالم كات وفاضت الكتب قالوا.

تعليقات